Hjem
  • Bookinger og betaling
    • Hvad betyder betalingsrabatten?
    • Hvor mange personer kan jeg bestille til samtidigt?
    • Hvordan booker jeg en billet til mit ufødte barn?
    • Hvordan booket jeg en billet til mit spædbarn?
    • Hvorfor får jeg fejlsvar om at der ikke findes pladser til den pris, jeg prøver at bestille?
    • Jeg kan ikke få netbanken til at fungere, hvorfor ikke?
    • Kan jeg bestille en rejse, hvis jeg er under 18?
    • Kan jeg booke billet til uledsagede børn?
    • Min rabatkupon virker ikke, hvad kan grunden være?
    • Min tidligere søgning er her stadig, hvorfor kan jeg ikke ændre den?
    • Skal jeg skrive alle de navne i bookingen, som står i mit pas?
  • Ændringer og afbestillinger
    • Afbestilling af fly?
    • Afbestilling af hotel
    • Hvad betyder vores hjælpegebyr?
    • Hvis I har informeret mig om, at jeg kan få tilbagebetaling, hvordan gør jeg så?
    • Hvor kan jeg se status for min tilbagebetaling?
    • Hvordan afbestiller jeg min rejse, hvis jeg har afbestillingsbeskyttelse?
    • Hvordan fungerer tilbagebetalingsprocessen?
    • Hvordan kan jeg kontrollere aktuelle flytider?
    • Hvordan ombooker jeg mine flybilletter, når jeg har tjenesten Flexible Ticket Service?
    • Hvordan ombooker jeg mine flybilletter?
    • Hvorfor har jeg fået ændrede tider på min rejse?
    • Jeg har fået nye flytider, som slet ikke passer! Hvad gør jeg?
    • Jeg har stavet mit navn forkert, kan jeg ændre det?
    • Kan jeg ændre navnet på min billet?
    • Kan jeg afbestille min rejse uden afbestillingsforsikring?
    • Kan jeg afbestille mit fly, når jeg har købt billet hos et lavprisflyselskab?
    • Kan jeg ombooke mine flybilletter direkte hos flyselskabet, når jeg har tjenesten Flexible Ticket Service?
    • Kan jeg ombooke mit fly eller ændre/udskifte personer, når jeg har købt hos et lavprisflyselskab?
    • Kan jeg ombooke mit fly, mit hotel eller min udlejningsbil?
    • Koster det noget at ombooke mine flybilletter, når jeg har tjenesten Flexible Ticket Service?
    • Vedrørende erstatningskrav i henhold til forordning (EF) nr. 261/2004
    • Vil du afbestille udlejningsbil?
  • Feedback og klager
    • Hvordan gør jeg, hvis jeg vil klage over formidlingen af flybilletter?
    • Jeg er ikke tilfreds med mit hotelophold eller udlejningsbil! Kan jeg klage til jer?
    • Jeg vil gerne give feedback omkring min rejse, når jeg er kommet hjem. Hvordan gør jeg?
  • Produkter og tjenester
    • Hvad bør jeg vide om min booking af udlejningsbil?
    • Hvad er fordelene ved Supportpakken?
    • Hvad er Mobile Travel Plan/Mobil rejseplan?
    • Hvad indbefatter tjenesten Flexible Ticket Service?
    • Hvad skal jeg kontrollere, før jeg kontakter jer?
    • Hvem kan jeg kontakte med hensyn til min hotelbooking?
    • Hvilken policy har du med hensyn til min e-mailadresse?
    • Hvis der sker noget på min rejse, og jeg har tegnet en rejseforsikring, hvem skal jeg da kontakte?
    • Hvordan afmelder jeg nyhedsbrevet?
    • Hvordan fungerer jeres Afbestillingsforsikring?
    • Hvordan kontakter jeg jer?
    • Hvorfor har hotellet reserveret et beløb på min konto?
    • Jeg har ikke modtaget min hotel-/udlejningsbilvoucher, hvad gør jeg?
    • Kan jeg booke specialkost, plads på flyet og tilføje mit bonuskort?
    • Kan jeg kontakte kundeservice på Facebook?
    • Min booking
      • Can I purchase an additional baggage allowance or add sport equipment to my trip?
      • Can I take a pet with me on my trip?
      • Da jeg bookede min rejse, modtog jeg ikke min bookingbekræftelse via e-mail. Hvad skal jeg gøre?
      • Flyver du med et lavprisflyselskab (f.eks.: Ryanair, Wizzair, Easyjet)?
      • Hvad skal jeg overveje, hvis min returrejse består af to enkeltbilletter?
      • Hvilke regler gælder for væsker, medicin, babymad og specialkost i håndbagagen?
      • Hvor finder jeg min billet, og hvilke dokumenter skal jeg medbringe på rejsen?
      • Hvor meget bagage kan jeg medbringe?
      • Hvordan finder og udskriver jeg min kvittering?
      • Hvordan kan jeg vide, at der er tid nok til at skifte, hvis jeg har en mellemlanding?
      • Hvordan ved jeg, om der kræves pas og visum til mit rejsemål?
      • Hvorfor skal jeg altid have et gyldigt pas og visum, når jeg rejser udenlands?
      • Jeg bookede en rejse via jer og har mistet min bagage. Hvad gør jeg?
      • Jeg har angivet en forkert e-mailadresse i bookingen og har derfor ikke modtaget nogen bekræftelse – hvad skal jeg gøre?
      • Jeg har brug for hjælp på min rejse, kan I hjælpe mig?
      • Kan jeg checke ind online?
      • Kan jeg nøjes med kun at gøre brug af dele af rejsen, f.eks. springe over udrejsen og kun bruge hjemrejsen?
  • Trafikforstyrrelser
    • Får jeg penge tilbage, hvis mit fly er aflyst?
    • Vil min billet automatisk blive ombooket hvis mit fly er aflyst?

Ofte stillede spørgsmål og svar

Her finder du vores mest almindelige spørgsmål og svar. Kan du ikke finde det, du søger? Kontakt os via vores kontaktformular.

Bookinger og betaling

Hvad betyder betalingsrabatten?
Hvor mange personer kan jeg bestille til samtidigt?
Hvordan booker jeg en billet til mit ufødte barn?
Se alle artikler

Ændringer og afbestillinger

Afbestilling af fly?
Afbestilling af hotel
Hvad betyder vores hjælpegebyr?
Se alle artikler

Feedback og klager

Hvordan gør jeg, hvis jeg vil klage over formidlingen af flybilletter?
Jeg er ikke tilfreds med mit hotelophold eller udlejningsbil! Kan jeg klage til jer?
Jeg vil gerne give feedback omkring min rejse, når jeg er kommet hjem. Hvordan gør jeg?
Se alle artikler

Produkter og tjenester

Hvad bør jeg vide om min booking af udlejningsbil?
Hvad er fordelene ved Supportpakken?
Hvad er Mobile Travel Plan/Mobil rejseplan?
Se alle artikler

Trafikforstyrrelser

Får jeg penge tilbage, hvis mit fly er aflyst?
Vil min billet automatisk blive ombooket hvis mit fly er aflyst?
Se alle artikler
Footer logotype
Footer shelf logotype Powered by Shelf