På grund af pandemien står luftfartsindustrien i en vanskelig situation med et stort antal flyaflysninger og afventende tilbagebetalinger. Hvis du ønsker at ændre eller annullere din flybooking, vil vi kontakte flyselskabet på dine vegne. Vær dog opmærksom på, at flyreglerne varierer fra flyselskab til flyselskab, og vi kan ikke garantere, at det flyselskab, du rejser med, vil kunne imødekomme din anmodning. Vær opmærksom på, at vi gør vores bedste for at hjælpe dig i denne udfordrende situation. Læs mere om vores gebyr for manuel håndtering her. 

Vi håndterer alle tilbagebetalinger eller ændringsanmodninger i den rækkefølge, vi modtager dem, og den forventede håndteringstid er længere end normalt på grund af pandemien og den øgede mængde. Vi gør vores bedste for at hjælpe dig så hurtigt som muligt. Hvordan holder I mig informeret om opdateringer? 

Du modtager en e-mail, når din ændring eller tilbagebetaling er blevet behandlet, og vi beder dig om at vente på sådanne yderligere oplysninger via e-mail, før du kontakter os. Husk, at du kan kontrollere din tilbagebetalingsstatus ved at logge på "Mine bookinger", som du kan få adgang til via øverste højre hjørne på vores websted, eller ved at klikke her. Log på med Facebook eller Google, hvis du brugte din tilknyttede e-mailkonto til at foretage bookingen, eller indtast dit ordrenummer og den e-mail, du brugte, da du bookede.