Vi behandler alle sager i den rækkefølge, vi modtager dem, og vi vil informere dig, så snart vi har en opdatering i din sag.

Vores nuværende gennemsnitlige ekspeditionstid for tilbagebetalinger efter modtagelse af penge fra flyselskabet er seks dage. Mens de fleste flyselskaber behandler tilbagebetalinger på under fem hverdage, kan hele processen tage 10-15 hverdage fra det tidspunkt, hvor du bekræfter annulleringen, til vi behandler udbetalingen. Bemærk, at vi ikke har kontrol over behandlingstiden hos din betalingsudbyder eller bank, når vi har foretaget tilbagebetaling til din konto. 

Læs dette, før du kontakter os:

Hvis du vil kontrollere status for dine flyrejser, anbefaler vi, at du tjekker direkte på flyselskabets websted, før du kontakter os.

Du bør også tjekke deres websted for at se, om de tillader tilbagebetalinger eller ændringer, da nogle flyselskaber ikke længere tilbyder kontant tilbagebetaling for aflyste flyafgange. I stedet tilbyder de alternativer som f.eks. værdikuponer eller muligheden for at ombooke.

Vær opmærksom på, at ventetiden kan være længere end normalt.

Hvis du har en aktiv kundeserviceanmodning, beder vi om, at du ikke ringer eller sender en e-mail igen, da det kun vil gøre vores køer længere.

I alle tilfælde kan du også henvende dig til flyselskabet for at få hjælp med din anmodning. De er forpligtet til at hjælpe dig i tilfælde, hvor de har aflyst din flyrejse, også selvom du har købt dine billetter ved hjælp af et rejsebureau.

Vedrørende aflysninger af din booking:

Hvis du ikke har modtaget en e-mail med flyaflysning fra os 72 timer før afgang, og du ikke ønsker at rejse på din billet, bedes du kontakte flyselskabet for at annullere din billet.