Supportpakken er en tjenesteydelse, vi tilbyder vores kunder i forbindelse med bookingen. Det er også muligt at tegne Premium Supportpakken senere mod et gebyr. Supportpakken tilbagebetales ikke ved afbestilling af rejsen, eller hvis flyselskabet ikke kan imødekomme de fremførte ønsker. Der kan påløbe yderligere afgifter fra flyselskabet.

  • Hvis du køber vores Premium eller Platinum Supportpakke, er følgende inkluderet:
  • Hjælp til at finde de bedste alternativer i henhold til flyselskabets regler, hvis de ændrer deres tidspunkter, og du er ikke tilfreds med deres forslag til nye tider.
  • Registrer dit bonuskort hos flyselskabet.

For at bruge den Supportpakke, du har købt, bedes du bruge den kontaktformular, du finder via "Vores produkter og tjenester" under "Kontakt os" på vores websteder. Klik på "Skriv til kundeservice", og vælg derefter det niveau af Supportpakke, du har købt. Dit valg af Premium eller Platinum afgør, hvor hurtigt du får svar og hjælp med refusion. Platinumkunder får højeste prioritet.